Een veelgehoord probleem bij ondernemers. Het gaat me niet om het geld, ik kom gewoon tijd te kort. Soms heb
Word
onweerstaanbaar
in zakendoen
Doe zaken op mensenmaat
Na ruim 25 jaren commerciële gesprekken in loondienst, zowel aan de inkoop- als verkoopkant van de tafel, was ik nog niet over mijn verbazing heen. Hoe is het mogelijk, dat partijen volledig langs elkaar heen praten? En niet bereiken waartoe de kansen voor het oprapen liggen?
Word onweer-staanbaar
in zakendoen
Doe zaken op mensenmaat
Na ruim 25 jaren commerciële gesprekken in loondienst, zowel aan de inkoop- als verkoopkant van de tafel, was ik nog niet over mijn verbazing heen. Hoe is het mogelijk, dat partijen volledig langs elkaar heen praten? En niet bereiken waartoe de kansen voor het oprapen liggen?
Wil jij meer win-wins op een verbindende manier, dan ben je aan het juiste adres. Het geheim zit in de balans tussen hard en soft skills en het afstemmen op je klant of zakenrelatie.
Lees de blog artikelen die ik schreef over Verbindend Zakendoen hieronder:
zelfleiderschap
De groei van je onderneming hangt sterk samen met hoe groot jij bent als persoon. Want jij bent je onderneming. Graag deel ik mijn tips over zelfleiderschap, focus en de juiste dingen goed doen, in de blogs hieronder.
kostenbeheer
Maar al te vaak ontmoet ik ondernemers die zich vooral richten op hun marketing en verkoop. Ondertussen is hun kostenbeheer sterk onvoldoende. Ik geef je tips om je onderneming sterker te maken door op een prettige manier beter op je kosten en uitgaven te letten.
onderhandelen
Wat niemand je ooit heeft geleerd op school is, dat aan beide kanten van de tafel, voor de inkoper en de verkoper geldt: hoe los ik het probleem van de ander op? Hoe kan ik de ander helpen om samen de overeenkomst te bereiken die voor beide partijen ideaal is?
blog serie : ik geloof mijn eigen onderhandeling niet
Uit de serie
marketing
Marketing. Ik had er een haat-liefde verhouding mee. De klant 'verleiden' om van jou iets te kopen. Da's een achterhaalde definitie. Wat is het dan wel? Jezelf onderscheiden van de massa door je waarde te delen met jouw doelgroep, zodat ze je al vertrouwen voordat ze je hebben gesproken. Vertrouwen dat jij hun probleem écht oplost.
ondernemen
Heb je je als ondernemer al gerealiseerd wat je belangrijkste doel én middel is? Tijd. Verrassend nietwaar? We begonnen onze onderneming om vrijer te zijn en wat gebeurde er? We werden slaaf van onszelf en van onze klanten. We werken harder dan ooit. Hoe doorbreek je dan die vicieuze cirkel? Hoe houd je meer tijd over? Lees hier de tips.
Verhoog je expertise in het Zakendoen
Ontdek jouw onweerstaanbare & verbindende eigenschappen
die elk persoonlijk en zakelijk gesprek tot een Win-Win maken.
Van pokerfaces naar warme zakenrelaties
Zakendoen. Sommige ondernemers hebben een hekel aan alleen al het woord. Ze richten zich dan maar op het nog harder benadrukken van hun expertise. Die ze vervolgens niet verkopen. Of ze richten zich op het snel weer verbrassen van hun winst en verwaarlozen hun inkoop.
Onderhandelen? Dat al helemaal niet. Ze zetten de harde skills van het ondernemen in met een pokerface. En weet je? Zo is het mij ook ooit geleerd…
Het probleem met pokerfaces:
business ontdoen van koele imago
Ik laat je zien hoe je business kan ontdoen van het koele imago. Ik leer je hoe je de harde skills van het verkopen, inkopen, marketing en het inrichten van je optimale supply chain, kunt inzetten op een verbindende
manier. Je leert spelen met hard en soft skills, zodat je blijmoedig gaat ondernemen.
“Allesbepalende vaardigheden voor jouw charismatisch leiderschap en winstgevende onderneming”
Ik leer je de taal van verbindend zakendoen, gebaseerd op de waarden van elk persoon, waardoor je het aan- en verkoopgedrag kan beïnvloeden. Het stelt je in staat om de intrinsieke motivatie van je gesprekspartner aan te spreken, overeenkomsten te ontdekken en verschillen te overbruggen. Daardoor krijg jij voor elkaar wat beide partijen willen.
Ontdek hier knappe invalshoeken om win-win overeenkomsten te bereiken. Leer hoe je het voor elkaar krijgt om duurzame zakelijke verbindingen aan te gaan en samen te groeien. Het is mogelijk om verliefd te worden op onderhandelen, bedreven te verkopen en op een charismatische manier in jouw eigen community met ideale klanten aan marketing te doen, zodat acquisitie tot de verleden tijd behoort en je onderneming boven-exponentieel gaat groeien.